Psicología de la Educación
Universidad de Burgos
Burgos, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Burgos (13)
2024
-
Academic procrastination of Spanish pre-service teachers during the Covid-19 pandemic
Psicología educativa, Vol. 30, Núm. 1, pp. 57-66
-
Situational evaluation of teachers’ social-emotional competence: Spanish version of the test of regulation in and understanding of social situations in teaching (TRUST)
Social Psychology of Education, Vol. 27, Núm. 5, pp. 2857-2882
-
Using Eye Tracking Technology to Analyse Cognitive Load in Multichannel Activities in University Students
International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 40, Núm. 12, pp. 3263-3281
-
Using Integrated Multimodal Technology: A Way to Personalise Learning in Health Science and Biomedical Engineering Students
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 14, Núm. 16
2023
-
Aplicación y retos de la tecnología de movimiento ocular en Educación Superior
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 76, pp. 35-46
-
Perceived satisfaction of university students with the use of chatbots as a tool for self-regulated learning
Heliyon, Vol. 9, Núm. 1
-
Psychometric properties of the academic procrastination scale in Spanish university students
Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 48, Núm. 5, pp. 642-656
2022
-
Teacher Training Effectiveness in Self-Regulation in Virtual Environments
Frontiers in Psychology, Vol. 13
2019
-
Will personalized e-Learning increase deep learning in higher education?
Information Discovery and Delivery, Vol. 47, Núm. 1, pp. 53-63
2017
-
Metacognitive precursors: An analysis in children with different disabilities
Brain Sciences, Vol. 7, Núm. 10
2015
-
La escuela como mecanismo de aculturación en la Araucanía durante el siglo XIX
Revista colombiana de educación, Núm. 68, pp. 293-309
2014
-
Precursores de la Teoría de la Mente en niños con discapacidad
Cadmo, Vol. 22, Núm. 1, pp. 25-37
2013
-
Evaluación por competencias de los estudiantes de Enfermería a través de Aprendizaje Basado en Problemas
Enfermería universitaria, Vol. 10, Núm. 4, pp. 120-124