GRUPO DE INVESTIGACIÓN INTERDISCIPLINAR SOBRE INTELIGENCIA DIGITAL EN PROCESOS EDUCATIVOS (INDIE)
INDIE
Universidad de Salamanca
Salamanca, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Salamanca (304)
2024
-
A Qualitative Approach to the Analysis of Digital Leisure of the University Student Population
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Analyzing Malware Propagation on Wireless Sensor Networks: A New Approach Using Queueing Theory and HJ-Biplot with a SIRS Model
Mathematics, Vol. 12, Núm. 1
-
Aprendizaje autónomo en Inteligencia Artificial para estudiantes de Medicina.
X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 32-32
-
Critical incidents as a strategy to enhance student teachers’ reflection about practice through immersive learning
Reflective Practice, Vol. 25, Núm. 3, pp. 406-425
-
Cultural Identity Through 3D Modeling: Learning National Architecture Heritage Based on Hologram Technology
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1095-1104
-
Data SLR Videogames&LR_2023
Zenodo
-
Data SLR Videogames&LR_2023
Zenodo
-
Data set for the paper "Intersectionality in STEM Education: Review and Categorization of Programs focused on Indigenous Students"
Zenodo
-
Data set for the paper "Intersectionality in STEM Education: Review and Categorization of Programs focused on Indigenous Students"
Zenodo
-
Estudio analítico de las emergencias médicas en la práctica dental en España
RCOE: Revista del Ilustre Consejo General de Colegios de Odontólogos y Estomatólogos de España, Vol. 29, Núm. 2, pp. 521-533
-
Exploring Sustainability and Efficiency of Production Models in the Spanish Beef Cattle Industry through External Logistic Biplot
Mathematics, Vol. 12, Núm. 13
-
Online Training Music Performance Skills Based on Tatar Culture East-West Dichotomous Approach
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1404-1413
-
Spatialchat y la importancia de nuevos espacios para la enseñanza online.
X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 21-21
-
The USALINSTADINE rubric: a tool to help assess universities efforts to attend students’ diversity and inclusion in higher education
Una educación inclusiva y de calidad: ideas y estrategias para seguir avanzando (Universidad de Salamanca), pp. 579-584
-
The Use of Deep Learning in Open Learning: A Systematic Review (2019 to 2023)
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol. 25, Núm. 3, pp. 370-393
-
Transición hacia el entorno de programación R para la enseñanza de la investigación operativa en el Grado en Estadística.
X Jornadas Internacionales de enseñanza y aprendizaje de la Estadística y la investigación operativa. (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 55-55
-
Videojuegos y aprendizaje en la etapa universitaria: una revisión sistemática
Revista de educación, Núm. 405, pp. 103-132
2023
-
Activation Capacity of the Intrinsic Musculature of the Foot in Handball Athletes with Chronic Ankle Instability
Biomedicines, Vol. 11, Núm. 8
-
Analysis of the Digital Competence of the Students of Mathematics Sciences of the Francisco de Morazán National Pedagogical University
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Design, Development, and Evaluation of a Serious Game Aimed at Addressing Bullying and Cyberbullying with Primary School Students
Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 1246-1254