Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de León (13)

2023

  1. Co-creating a city brand image based on cultural identity: the case of Cali and the Salsa music and dance scene

    International Journal of Tourism Cities, Vol. 9, Núm. 3, pp. 636-655

  2. Food-based place branding as holistic place ecosystems: the case of Basque Gastronomic Ecosystem

    Place Branding and Public Diplomacy, Vol. 19, Núm. 1, pp. 155-166

2022

  1. Customer Engagement in Emerging Markets: Framework and Propositions

    Organizations and Markets in Emerging Economies, Vol. 13, Núm. 2, pp. 284-299

  2. El papel de la cultura y el urbanismo social en la transformación urbano-social de Medellín: su festival internacional de poesía

    Abaco: Revista de cultura y ciencias sociales, Núm. 112, pp. 114-125

2009

  1. Identity and marketing of cities

    Information Communication Technologies and City Marketing: Digital Opportunities for Cities Around the World (IGI Global), pp. 1-25

2006

  1. Comparative analysis of international tourists in inland cultural destinations: The case of castilla y leon, Spain

    Cultural Tourism: Global and Local Perspectives (Taylor and Francis), pp. 149-168

2002

  1. Comercialización de conservas vegetales

    Elaboración de conservas vegetales: libro resumen de las ponencias presentadas en el Curso de Formación "Elaboración de Conservas Vegetales", realizado en Sahagún (León), del 19 de junio al 14 de julio de 2000

2001

  1. La docencia de Investigación Comercial en la universidad española

    Inteligencia empresarial. La gestión del conocimiento en la empresa: ponencias 2000. XIV Congreso Nacional, X Congreso Hispano-Francés. Jaén, 7, 8 y 9 de junio-2000

1998

  1. Análisis de grupos estratégicos en la distribución comercial en España

    Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, Núm. 2587, pp. 27-38

  2. The internationalisation of European retailers in America: The US experience

    International Journal of Retail & Distribution Management, Vol. 26, Núm. 1, pp. 29-37