Sofía
Blanco Moreno
Publicaciones (14) Publicaciones de Sofía Blanco Moreno
2024
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Asistentes virtuales, ¿el secreto para ‘escuchar’ al mercado?
Investigación y marketing, Núm. 158, pp. 26-29
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Big data in tourism marketing: past research and future opportunities
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 28, Núm. 3
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Comparison and positioning of NGOs aimed at children from the perspective of social marketing on Twitter
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
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Laboratorio virtual de Neuromarketing para el análisis del Comportamiento del Consumidor
Innovación docente en la Universidad de León (Servicio de Publicaciones), pp. 45-52
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Social marketing and happiness in employment. Evidences from Glassdoor
BMC Psychology, Vol. 12, Núm. 1
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What do you do or with whom? Understanding happiness with the tourism experience: an AI approach applied to Instagram
Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 11, Núm. 1
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Women's happiness and brand content marketing
Management Decision, Vol. 62, Núm. 2, pp. 450-470
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¿Pueden la inteligencia artificial y el neuromarketing medir la felicidad?
Tiempos de happiness management, tecnología y marketing social (Tirant lo Blanch), pp. 121-144
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¿Qué rol juega la trascendencia en la felicidad laboral de los empleados de los hoteles turísticos?
Business humanism in the digital age: An ethical perspective on artificial intelligence
2023
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Big data in tourism marketing: past research and future opportunities
Spanish Journal of Marketing - ESIC
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Inteligencia artificial y "web scraping" aplicado al aprendizaje de investigación de mercados
Construyendo la educación del futuro en áreas de ingeniería, economía y STEM (Dykinson), pp. 487-507
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Social media impact of tourism managers: a decision tree approach in happiness, social marketing and sustainability
Journal of Management Development, Vol. 42, Núm. 6, pp. 436-457
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Un caso práctico de IA aplicada a investigación de mercados
Investigación y marketing, Núm. 157, pp. 48-51
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Unconscious and Conscious Aspects of Healthy Food Consumption: A Neuromarketing and Artificial Intelligence Approach
Global Challenges for a Sustainable Society: EURECA-PRO The European University for Responsible Consumption and Production (Springer Suiza), pp. 306-317