Publikationen, an denen er mitarbeitet Maria Jose Garrido Samaniego (13)

2018

  1. What Works in Facebook Content Versus Relational Communication: A Study of their Effectiveness in the Context of Museums

    International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 34, Núm. 12, pp. 1119-1134

2016

  1. Efficiency of web communication strategies: The case of art museums

    International Journal of Arts Management, Vol. 18, Núm. 2, pp. 42-62

2013

  1. Influence of information and communication technologies tools on purchasing orientation

    Communication Technologies: Societal Perspectives, Strategic Management and Impact on Business (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 25-44

2011

  1. Online information tools in industrial purchasing: An exploratory analysis of the process of business-service

    Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Vol. 21, Núm. 1, pp. 50-70

2010

  1. A model of the antecedents and consequences of e-procurement

    Encyclopedia of E-Business Development and Management in the Global Economy (IGI Global), pp. 155-165

  2. Assessing the impact of e-procurement on the structure of the buying centre

    International Journal of Information Management, Vol. 30, Núm. 2, pp. 135-143

2008

  1. Organizational and economic consequences of business e-procurement intensity

    Technovation, Vol. 28, Núm. 9, pp. 615-629

  2. Tamaño y composición del centro de compras en las distintas fases del proceso de aprovisionamiento electrónico.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

2007

  1. Propuesta de un modelo explicativo del uso de internet en el aprovisionamiento de servicios

    XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007

2006

  1. Determinants of internet use in the purchasing process

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 21, Núm. 3, pp. 164-174

  2. Internet en el proceso de compra de las empresas

    MK: Marketing + ventas, Núm. 209, pp. 20-29

2005

  1. Los determinantes del uso de Internet en el proceso de compra industrial

    Marketing en Internet: Estrategia y empresa (Ediciones Pirámide), pp. 175-198