Maria Jose Garrido Samaniego-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (13)
2018
-
What Works in Facebook Content Versus Relational Communication: A Study of their Effectiveness in the Context of Museums
International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 34, Núm. 12, pp. 1119-1134
2016
-
Efficiency of web communication strategies: The case of art museums
International Journal of Arts Management, Vol. 18, Núm. 2, pp. 42-62
2015
-
How Strategic Purchasing Orientation and Transformational Leadership Impact Performance: The Mediating Role of Information and Communication Technologies
Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 22, Núm. 4, pp. 269-292
2013
-
Influence of information and communication technologies tools on purchasing orientation
Communication Technologies: Societal Perspectives, Strategic Management and Impact on Business (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 25-44
2011
-
Online information tools in industrial purchasing: An exploratory analysis of the process of business-service
Journal of Organizational Computing and Electronic Commerce, Vol. 21, Núm. 1, pp. 50-70
2010
-
A model of the antecedents and consequences of e-procurement
Encyclopedia of E-Business Development and Management in the Global Economy (IGI Global), pp. 155-165
-
Assessing the impact of e-procurement on the structure of the buying centre
International Journal of Information Management, Vol. 30, Núm. 2, pp. 135-143
2008
-
Organizational and economic consequences of business e-procurement intensity
Technovation, Vol. 28, Núm. 9, pp. 615-629
-
Tamaño y composición del centro de compras en las distintas fases del proceso de aprovisionamiento electrónico.
XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008
2007
-
Propuesta de un modelo explicativo del uso de internet en el aprovisionamiento de servicios
XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007
2006
-
Determinants of internet use in the purchasing process
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 21, Núm. 3, pp. 164-174
-
Internet en el proceso de compra de las empresas
MK: Marketing + ventas, Núm. 209, pp. 20-29
2005
-
Los determinantes del uso de Internet en el proceso de compra industrial
Marketing en Internet: Estrategia y empresa (Ediciones Pirámide), pp. 175-198