Rebeca
San Jose Cabezudo
Publicaciones (87) Publicaciones de Rebeca San Jose Cabezudo
2024
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Building consumer–brand relationships in the channel-mix era. The role of self–brand connection and product involvement
Journal of Product and Brand Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 76-90
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Decisión de abandono de redes sociales por parte de marcas: el impacto de los eventos críticos y la indefinición de la estrategia
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
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La omnicanalidad como palanca de empoderamiento de las consumidoras
AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)
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Navigating the Digital Era: Exploring Consumer Behavior Across Multiple Channels: A Review and Research Agenda
The Impact of Digitalization on Current Marketing Strategies (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 211-229
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TikTok, llegó la hora: un estudio sobre la entrada de marcas en una nueva red social
AEMARK 2023: Interrupciones trascendentales en el comportamiento del consumidor. Actas del 34 Congreso Internacional de Marketing (Madrid, 6-8 de septiembre de 2023)
2023
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Let it flow: the role of seamlessness and the optimal experience on consumer word of mouth in omnichannel marketing
Journal of Research in Interactive Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 1-18
2022
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El reto de comunicar en el contexto universitario
TEACHING FOR THE FUTURE
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Inspire me, please! The effect of calls to action and visual executions on customer inspiration in Instagram communications
International Journal of Advertising, Vol. 41, Núm. 7, pp. 1209-1234
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¿Conectamos? El marketing relacional en la era del mix de canales
DOCFRADIS, Vol. 4
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¿Me lo dices o me lo muestras? Respuestas a las ejecuciones textuales y visuales en Instagram y TikTok
AEMARK 2022: Actas del 33 Congreso Internacional de Marketing (Valencia, 7-9 de septiembre de 2022) (Valencia, 7-9 de septiembre de 2022)
2021
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"Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores
Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38
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En la era de la combinación de canales, ¡conecta con el cliente!
AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)
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Publicidad programática. Ese arte oscuro
AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)
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SOS to my followers! The role of marketing communications in reinforcing online travel community value during times of crisis
Tourism Management Perspectives, Vol. 39
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The effect of use, overuse, and appeal of mobile game app on add-ons purchases and players recruitment
Journal of Organizational and End User Computing, Vol. 33, Núm. 2, pp. 59-84
2020
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Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761
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Revisión del comportamiento del consumidor en el uso de múltiples canales
DOCFRADIS, Vol. 02, pp. 1-33
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The Path between Personality, Self-Efficacy, and Shopping Regarding Games Apps
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 15, Núm. 2, pp. 59-75
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The future of omnichannel retailing: Will apparel shopping habits be permanently impacted by COVID-19? A cross cultural proposal.
Congresso Latino Americano de Varejo e Consumo (CLAV)
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The role of omnichannel tendency in digital information processing
Online Information Review, Vol. 44, Núm. 7, pp. 1347-1367