Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de León (43)

2022

  1. El desarrollo de la competencia digital mediante el uso de robótica

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  2. El uso de los resultados españoles de PISA en publicaciones científicas

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 40, Núm. 1, pp. 183-202

  3. Quality criteria in MOOC: Comparative and proposed indicators

    PloS one, Vol. 17, Núm. 12, pp. e0278519

  4. Spanish graduates’ regret about program of study from the perspective of education-job mismatch

    Education Policy Analysis Archives, Vol. 30

2021

  1. Comparative analysis of the transition from early childhood education to primary education: Factors affecting continuity between stages

    European Journal of Educational Research, Vol. 10, Núm. 1, pp. 441-454

  2. El apoyo y orientación a estudiantes en el diseño de los nuevos títulos universitarios

    Buena orientación, buena elección: II Congreso Internacional de Orientación Universitaria

  3. Los sistemas informales de información que utilizan los estudiantes sobre la universidad

    Buena orientación, buena elección: II Congreso Internacional de Orientación Universitaria

  4. Towards sustainable development in education: Implementing a vet system for in-service teachers in Albania

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 16

2020

  1. Influence of educational factors on the education-job match in men and women

    Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, Vol. 26, Núm. 1

  2. La evaluación del rendimiento académico de las universidades públicas, privadas y no presenciales como política de rendición de cuentas

    Rentabilidad individual y social de la Educación Superior (Fundación Ramón Areces), pp. 19-39

  3. Los resultados españoles de PISA como base para la investigación científica

    Conference proceedings CIVINEDU 2020: 4th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation September 23-24, 2020

  4. Specific competencies of prehospital emergency nursing: The views of Spanish university professors

    Journal of Continuing Education in Nursing, Vol. 51, Núm. 12, pp. 556-567

  5. Universities under pressure: The impact of International University Rankings

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 9, Núm. 2, pp. 181-193