Burgos
Universidad
Universidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires
Tandil, ArgentinaUniversidad Nacional del Centro de la Provincia de Buenos Aires-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (11)
2022
-
Science Communication During the COVID-19 Pandemic Crisis: Archaeology and Archaeological Heritage in Atapuerca, Spain
Conservation and Management of Archaeological Sites, Vol. 24, Núm. 4-6, pp. 143-159
2018
-
Visitor profiling at the Museum of Human Evolution of Burgos (Spain)
Journal of Science Communication, Vol. 17, Núm. 4
2017
-
Secuencias de enseñanza y aprendizaje basadas en resultados de investigación: propuesta de un marco teórico para el abordaje de la teoría especial de la relatividad
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 35, Núm. 1, pp. 133-155
2016
-
Ancient mitochondrial DNA provides high-resolution time scale of the peopling of the Americas
Science Advances, Vol. 2, Núm. 4
-
Preliminary paleomagnetic survey of cretaceous dykes from Eastern Paraguay
Latinmag Letters, Vol. 6, Núm. B17, pp. 1-6
2015
-
La noción de simulación computacional en investigadores novatos
Presente y futuro de la enseñanza de las ciencias: Presente e futuro do ensino das ciencias (Educación), pp. 29-33
-
World heritage and the local community: The case of Atapuerca (Burgos, Spain)
Conservation and Management of Archaeological Sites, Vol. 17, Núm. 4, pp. 327-339
2014
-
Epistemological Issues Concerning Computer Simulations in Science and Their Implications for Science Education
Science and Education, Vol. 23, Núm. 4, pp. 897-921
2012
-
A Teaching-Learning Sequence for the Special Relativity Theory at High School Level Historically and Epistemologically Contextualized
Science and Education, Vol. 21, Núm. 6, pp. 827-851
2007
-
Approaches to the teaching of special relativity theory in high school and university textbooks of Argentina
Science and Education, Vol. 16, Núm. 1, pp. 65-86
2003
-
Imágenes y rendimiento escolar en Física
I Encuentro Iberoamericano sobre Investigación Básica en Educación en Ciencias: actas. Burgos, 18 al 21 de septiembre de 2002