Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Zaragoza (300)

2023

  1. A New Perspective on Doubly Special Relativity

    Universe, Vol. 9, Núm. 3

  2. A commentary of factors related to player availability and its influence on performance in elite team sports

    Frontiers in Sports and Active Living, Vol. 4

  3. A multi-technique approach to characterization: the Sant Martí de Tous chert as a prehistoric resource for the NE of the Iberian Peninsula

    Archaeological and Anthropological Sciences, Vol. 15, Núm. 6

  4. Applying magnetic techniques to determine the evolution of reactive diapirs: A case study of the Lusitanian basin

    Tectonophysics, Vol. 868

  5. Bloque C. Estudiantado universitario

    Marco para la autoevaluación de las universidades en la mejora de sus actuaciones en materia de inclusión de personas con discapacidad y personas con necesidades de apoyo en el ámbito académico

  6. Case study on evaluation in the formative dynamics of school soccer: results-driven arbitrariness

    Sport, Education and Society, Vol. 28, Núm. 7, pp. 771-784

  7. Chemical and Laser Cleaning of Corrosion Encrustations on Historical Stained Glass: A Comparative Study

    Heritage, Vol. 6, Núm. 2, pp. 1942-1957

  8. Decay of superluminal neutrinos in the collinear approximation

    Physical Review D, Vol. 107, Núm. 4

  9. El acompañamiento para la proyección académico-profesional desde la tutoría universitaria: un análisis cualitativo desde la mirada docente.

    Debate Universitario CAEE-UAI, Vol. 13, Núm. 22, pp. 9-24

  10. Functionality, physical activity, fatigue and quality of life in patients with acute COVID-19 and Long COVID infection

    Scientific Reports, Vol. 13, Núm. 1

  11. Geometrizing the Klein-Gordon and Dirac equations in doubly special relativity

    Classical and Quantum Gravity, Vol. 40, Núm. 5

  12. Kinematics of Structures and Basin Evolution in the Central High Atlas. Constraints from AMS and Paleomagnetic Data

    Springer Geology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 487-646