Comunicación y documentación
Disciplina temática
Universitat de València
Valencia, EspañaUniversitat de València-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (16)
2024
-
Capítulo 1. El ciclo electoral español de 2019
Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 24, pp. 9-19
-
Capítulo 11. La campaña por mensajería instantánea: Uso de los partidos de WhatsApp y Telegram en las elecciones del 28A
Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 24, pp. 193-214
-
Clickbait Contagion in International Quality Media: Tabloidisation and Information Gap to Attract Audiences
Social Sciences, Vol. 13, Núm. 8
-
Desinformación y mediatización. Desafíos de la investigación en comunicación política
Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 29, Núm. 56, pp. 13-16
-
Journalists’ Ethical Responsibility: Tackling Hate Speech Against Women Politicians in Social Media Through Natural Language Processing Techniques
Social Science Computer Review
2022
-
Fact-checking in Colombia: RedCheq in 2019 regional elections
Cuadernos.Info, Núm. 53, pp. 46-69
-
The Mirage of Truth: The Instrumentalization of Fact-Checking to Spread an Ideological Discourse
Contemporary Politics, Communication, and the Impact on Democracy (IGI Global), pp. 133-151
2021
-
José Antonio Frías: profesor de biblioteconomía y documentación
Profesorado LGTB (Tirant Humanidades), pp. 286-294
-
Politics of Disinformation
wiley, pp. 1-216
-
Towards a Critical Understanding of Social Networks for the Feminist Movement: Twitter and the Women’s Strike
Trípodos, Núm. 50, pp. 91-109
2020
-
Communicative strategies from cyberfemism: @feminismosmad and the twitter diffusion of the 8m strike in madrid
Cadernos Pagu, Vol. 2020, Núm. 59, pp. 1-32
-
Digital resources in the current journalistic narrative: Uses and limitations of hypertext, multimedia and interactivity
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 33, Núm. 2, pp. 1-16
2018
-
The impact of media and NGOs on four European Parliament discourses about conflicts in the Middle East
Media, War and Conflict, Vol. 11, Núm. 1, pp. 65-84
2017
-
Product Placement in Video Games: The Effect of Brand Familiarity and Repetition on Consumers' Memory
Journal of Interactive Marketing, Vol. 38, pp. 55-63
2015
-
Emisores políticos, mediáticos y ciudadanos en internet: Hacia un nuevo marco comunicativo en la jornada de reflexión en España
Historia, Ciencias, Saude - Manguinhos, Vol. 22, pp. 1621-1636
2013
-
El mundo orgánico en la realidad virtual. Hipertextualidad y metatextualidad en la ficción audiovisual. A propósito de eXistenZ
Videojuegos y cultura visual (Sociedad Latina de Comunicación Social), pp. 169-195