Valladolid
Universidad
Universidad Nacional de Educación a Distancia
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Nacional de Educación a Distancia (213)
2024
-
A meta-analysis of psychological empowerment: Antecedents, organizational outcomes, and moderating variables
Current Psychology, Vol. 43, Núm. 2, pp. 1759-1784
-
El arte gráfico como medio de comunicación y cuidados en personas con demencia temprana y Alzhéimer
Cultura de los Cuidados, pp. 103-116
-
Geomorphosites as Geotouristic Resources: Assessment of Geomorphological Heritage for Local Development in the Río Lobos Natural Park
Land, Vol. 13, Núm. 2
2023
-
Descriptive analysis and a proposal for a predictive model of fatal occupational accidents in Spain
Heliyon, Vol. 9, Núm. 11
-
Espacios y lugares: La creación artística como variable mediadora
Perfiles educativos, Vol. 45, Núm. 179, pp. 163-180
-
Expectations about Learning Analytics after the COVID-19 Pandemic: A Study of 7 Spanish Universities
CEUR Workshop Proceedings
-
Formación comunicativa del profesional para el futuro de las catedrales
Píldoras de Innovación Educativa en contextos universitarios: una perspectiva desde la Investigación-Acción (Octaedro), pp. 82-93
-
Herd Immunity: History, Concepts, and Ethical Rationale
Perspectives in Biology and Medicine, Vol. 66, Núm. 1, pp. 38-57
-
Identification of interdependent psychosocial variables in the entrepreneurial competence
International Journal for Educational and Vocational Guidance
-
Las hilanderas: un caso de estudio para la teoría de la estratificación estética
De cuerpos y almas: Estudios culturales (Juan Romay Coca), pp. 13-26
-
Measuring Changes in Social Skills Throughout an Intervention Program for Children with ASD, Contributions from Polar Coordinate Analysis
Journal of Autism and Developmental Disorders, Vol. 53, Núm. 6, pp. 2246-2260
-
Preface of the Learning Analytics Summer Institute Spain 2023 (LASI Spain 2023)
CEUR Workshop Proceedings
-
Relationship between learning english as a foreign language and the executive attention profile in Spanish schoolchildren
Psicología educativa, Vol. 29, Núm. 2, pp. 159-166
-
Traffic Density Exposure, Oxidative Stress Biomarkers and Plasma Metabolomics in a Population-Based Sample: The Hortega Study
Antioxidants, Vol. 12, Núm. 12
-
Un análisis performativo de los espacios formativos profesionalizantes de la familia profesional de servicios a la comunidad
Estudios sociales, estética, arte y género: nuevos enfoques (Dykinson), pp. 303-317
-
«The Flowering Of The Strange Orchid»: From Plant Science To Victorian Horror From a Multidisciplinary Approach
Brumal. Revista de Investigación sobre lo Fantástico / Brumal. Research Journal on the Fantastic, Vol. 11, Núm. 1, pp. 21-43
2022
-
A 5S Lean Strategy for a Sustainable Welding Process
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 11
-
A bibliometric analysis of 10 years of research on symptom networks in psychopathology and mental health
Psychiatry Research, Vol. 308
-
A study of situational circumstances related to Spain's occupational accident rates in the metal sector from 2009 to 2019
Safety Science, Vol. 150
-
Adaptation and validation of the Preferences of Learning Styles (Index of Learning Styles, ILS, 1997) questionnaire to the cultural and cognitive characteristics of Spanish students aged 11-15 years
Revista complutense de educación, Vol. 33, Núm. 4, pp. 587-599