Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Valladolid (22)

2023

  1. FEEDBACK AND FORMATIVE AND SHARED ASSESSMENT: An Experience in Teacher Education

    Innovating Assessment and Feedback Design in Teacher Education: Transforming Practice (Taylor and Francis), pp. 73-87

  2. Formative and Shared Assessment and Feedback: an example of good practice in Physical Education in Pre-service Teacher Education

    Cultura, ciencia y deporte, Vol. 18, Núm. 55, pp. 157-169

  3. Internal coherence between methodology and assessment: Formative and shared assessment and tutored learning projects

    Formative and Shared Assessment to Promote Global University Learning (IGI Global), pp. 113-131

  4. La evaluación formativa y compartida, aprendizaje cooperativo y proyectos de aprendizaje tutorados: un ejemplo en formación inicial del profesorado

    XII Congreso Internacional de Actividades Físicas Cooperativas

  5. Learning to apply formative and shared assessment through in-service teacher education and action research

    Formative and Shared Assessment to Promote Global University Learning (IGI Global), pp. 132-149

  6. Taller de juegos y actividades físicas cooperativas

    XII Congreso Internacional de Actividades Físicas Cooperativas

  7. The importance of formative and shared assessment systems in pre-service teacher education: Skills acquisition, academic performance, and advantages and disadvantages

    Formative and Shared Assessment to Promote Global University Learning (IGI Global), pp. 188-210

2022

  1. Análisis de la Percepción del Alumnado sobre su Aprendizaje en Sistemas de Evaluación Compartida

    Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa, Vol. 15, Núm. 1, pp. 43-60

  2. La Participación del Alumnado en la Evaluación Formativa en Formación del Profesorado

    Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa, Vol. 15, Núm. 1, pp. 61-80

  3. Los proyectos de aprendizaje tutorado y la evaluación formativa y compartida en la docencia universitaria española

    Perfiles educativos, Vol. 44, Núm. 177, pp. 96-112