Publicaciones en las que colabora con David Palacios Santamaria (14)
2022
-
Flipped classroom in laboratory practices of molecular biology: perception of the students from chemistry degree
EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 4th-6th, 2022, Palma, Spain)
-
Microencapsulation of a Commercial Food-Grade Protease by Spray Drying in Cross-Linked Chitosan Particles
Foods, Vol. 11, Núm. 14
-
Synthesis and oxidative stability of monoacylglycerols containing polyunsaturated fatty acids by enzymatic glycerolysis in a solvent-free system
LWT, Vol. 154
2019
-
La técnica puzzle de Aronson como herramienta de aprendizaje cooperativo para la enseñanza del metabolismo en Bioquímica
42nd Congress of the Spanish Society of Biochemistry and Molecular Biology, SEBBM (16-19 July 2019)
-
Procesado con ultrasonidos de alérgenos de almendra: efecto sobre su antigenicidad y susceptibilidad a la hidrólisis por pepsina
Impulsando la investigación y la innovación: X Congreso Nacional CyTA/CESIA, León, 15-17 de mayo de 2019
2018
-
La rúbrica como herramienta didáctica para la elaboración de informes de prácticas de laboratorio
Investigación y práctica en la educación superior (Educación), pp. 181-186
2016
-
Comparative assessment of rubrics as a tool for formative evaluation in laboratory practice reports and team work
ICERI2016 Proceedings, pp. 0572-0581
-
Estudio del grado de satisfacción del alumno sobre la actividad formativa “trabajo en grupo” y su rúbrica de evaluación
La docencia universitaria: desafíos y perspectivas (Educación), pp. 267-272
-
Rubrics as a tool for improvement of the methodology in the development of laboratory practice reports
ICERI2016: 9TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION
2015
-
Comparative study of rubrics for assessment of laboratory practices of biochemistry. A perspective of students from different university degrees
Edulearn15: 7th international conference on education and new learning technologies
-
Las matrices de valoración como recurso didáctico y de evaluación entre pares en un proceso colaborativo de enseñanza-aprendizaje desde la perspectiva del alumno
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XI FECIES
-
The use of rubrics as a tool for evaluation of biochemistry and food biotechnology laboratory practices for the degree in food science and technology
Inted2015: 9th international technology, education and development conference
2014
-
Las matrices de valoración como recurso didáctico y de evaluación entre pares en un proceso colaborativo de enseñanza-aprendizaje desde la perspectiva del alumno
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de resúmenes XI FECIES (Asociación Española de Psicología Conductual)
-
Rubrics for implementing a formative evaluation system of laboratory training activities for first course students of biology and biochemistry
ICERI2014: 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION